شنبه ۳ آذر
غزل شعری از مژگان حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۰ ۲۳:۵۷ شماره ثبت ۹۶۸۸۸
بازدید : ۱۷۷ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب مژگان حسینی
|
شاید این بار برای تو نخوانم غزلی
به سخن وا نکنم لب و نگویم مثلی
شاید از راه دگر، راه دگر رفتم و هیچ
نه سراغم تو ببینی و نه از من حصلی
مطمئنم که نشینیم من و تو بار دگر
ساعتی را به سکوتی گذرانیم ولی
بار ظلم تو گر آتش به دلی افروزد
آشیان تو بسوزد ز دل مشتعلی
سخن از صبر نگو بار سخن هیهات است
که دلم خون و به جوش آمده این خونِ دلی
من زبانم به غزل خوانی روان است ولی
شاید این بار برای تو نخوانم غزلی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاس بیکران سال نو مبارک | |
|
درود بر شما سپاسگزارم سال نو مبارک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
سال نو مبارک