جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن بحرینی فرد (ایلیا)
آخرین اشعار ناب حسن بحرینی فرد (ایلیا)
|
من برای تو همان آغوشم
که برای شب تنهایی غم
که برای گذر از دلتنگی
اندکی غرق شوی اندکی رام شوی
سینه ام کیسه بوکسیست برای دستت
وقت دعواهامان
تا که با نازش انگشت پر از مهر شما به نوازش برسد
تو اگر باشی و بس
من پر از آرامم
پر ز ابزار نبوغ
پر ز افکار و بلوغ
تو اگر باشی ومن
سحر هنگامه رقاصی ما
آسمان محو تماشا بشود.
|
نقدها و نظرات
|
سلام تشکر از توجهتون و این ایام فرخنده بر شما هم مبارک باشد | |
|
سلام و درود بر شما استاد بزرگوار | |
|
سلام ان شاء الله سال جدید سالی پر از نعمات الهی برای شما برادر عزیز باشد نوروزتان پیروز | |
|
سلام درود برشما | |
|
سلام سپاس بانوی بزرگ | |
|
سلام مرسی از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اعیاد شعبانیه مبارک