تو بغل تو یادمه بهت گفتم
بی تو نمیتونم بخوابم مثل یه جغدم
میدونم خیلی گند اخلاق و غُدم
ولی نباید تنهام میزاشتی کُلان
تو بغل تو من میشدم پر از حرف
الان زبون من دست یه کس دیگست
همونی که دَر بغلتو به روی من بست
همونی که تو بغل تو میشه مست
بدون تو اشکام شدن همسایه گونه هام
بدون تو لاشی شدم یا از همون گونه هام
دوباره باید بدون تو برگردم به خونه باز
بی تو مریض شدم یه دیوونه خاص
تو بغل تو من میکشم نفس
لطفا اکسیژنو از ریه های من نبر
تو بغل تو شکوفه زدم
تو درختی و شکوفه منم
تو بغل تو پیله بستم
رفتی و من
پروانه نشده بد شکستم
بدون تو من رنده شدم
برگرد تا دوباره خودمو زنده کنم
تو بغل تو آروم شدم
رفتن تو بغلتُ میخوام برای خودم قانون کنم
تو بغل تو بالهامون کامل میشد
هر دیوونه ای تو بغلت عاقل میشد
بغلتو ازم گرفتی آخر چیشد؟
هنوز همونم!همونی که همیشه آخر میشد...
رفتی و از بغلت ساختم ۴ تا آهنگ
بی تو زنگ زدم مثل هزاران آهن
برو ولی اینورم نگاه کن هرزگاهن
بِدون یه روز میشی دچار آهم
بغل تو نشونم میده حقیقتو
منم دوست دارم ببینم حقیقتو
بغل تو برام مثل آینه بود
پیر شدم توی این آینه خیلی زود
بغل تو همیشه بود برام آرزو
خال های رو بدنت بود مثل ستارهای آسمون
تو بغل تو شکوفه زدم
تو درختی و شکوفه منم
تو بغل تو پیله بستم
رفتی و من
پروانه نشده بد شکستم
بدون تو من رنده شدم
برگرد تا دوباره خودمو زنده کنم
تو بغل تو آروم شدم
رفتن تو بغلتُ میخوام برای خودم قانون کنم
اعیاد شعبانیه مبارک