سه شنبه ۱۵ آبان
عطر تو شعری از علی اصغر جودان(جاوید)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۵۳ شماره ثبت ۹۶۶۱۵
بازدید : ۲۰۵ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر علی اصغر جودان(جاوید)
آخرین اشعار ناب علی اصغر جودان(جاوید)
|
کمی از عطرگیسوی رهایت را به دست باد دیدم
من عاشق تر شدم وقتی تورا درمنظر مهتاب دیدم
میان باغ گل رقصان به دستت یک بغل نرگس
تمام لاله ها مستت دل هر غنچه را بی تاب دیدم
زلال و پاک و زیبایی توچون یک قطره بارانی
تورا چون گوهری افتاده از دستان ابر پاک دیدم
تویی از غنچه زیبا تر ز گلبرگ شقایق ها مصفا تر
تورا زیبا تر از نیلوفر روییده بر تالاب دیدم
کنارت حس ارامش وجودنازنینت مملو از بودن
خودم را در کنار توز عشق ومهربانی سیراب دیدم
به دستانت گل سرخ و به چشمانت خروش عشق
تمام اسمان را من به پایت امده بر خاک دیدم
به سر تاج از فلک داری ستاره چون نگین ان
به سجده من مه وخورشیدو انجم خواب دیدم
شراب عشق نوشیدم من از ان جام لبهایت
از آن دم من خودم را مست ودر محراب دیدم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد