سه شنبه ۱۵ آبان
زندان بان شعری از نعیم نغمه
از دفتر کلامی با سلام نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۲۴ شماره ثبت ۹۶۵۶۶
بازدید : ۱۸۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب نعیم نغمه
|
زندان بان
در بند کش،ازتو دارم یک خواهش
با این دیوانه نگه دار سر سازش
این ناتوان بی همه چیز را
تو هی بکنش نوازش
میخواهم من گل بریزم در دامانت
در فکرم بدهم تو را سرو سامانت
احساس گر ندهی تو مرا
در عشقت
وسواس تنهایی ام میکشد مرا با دقت
در بند تو عاشقی پایان ندارد
زهر مهربانی ات درمان ندارد!
من خادم کم کار تو ام
دوستدار و یار تو ام
مرا تو تنها مگذار
با تنبلی ام کن پیکار
تا دگر بار پشیمان نشوم
آخر بندگی ات نباشم غمخوار
|
|
نقدها و نظرات
|
شرمنده ببخشید! راست گفتین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
جسارتا آهنگ ترانه نداشت