يکشنبه ۴ آذر
شب یلدا شعری از مسعود مقدسی موج
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۲۰ شماره ثبت ۹۵۹۴۸
بازدید : ۲۰۷ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر مسعود مقدسی موج
آخرین اشعار ناب مسعود مقدسی موج
|
یاد ان شبها و یلدها بخیر برف بازی هاو سرماها بخیر
کرسی مادر بزرگو قصه ها ان غزلها ،شعر خوانی ها بخیر
خاله و دایی و عمه جملگیمان دور هم یاد ان قه قه زدنها ان خوشیهامان بخیر
ان تنقلها لواشکهای ترش نان شیرینو کدو حلوا بخیر
مردم دریا دل ان روزگار یاد ان دوستی ،رفاقتها بخیر
جایشان خالیست اکنون پیش ما یاد هر کس ک اسیر خاک شد باشد بخیر
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از محبت بیشمار حضرت عالی | |
|
درود .ساده از جنس خاطره و غم .به سختی جلوی بسط اشک رو گرفتم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید