سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    آویز گوشواره

    شعری از

    مسعود معادی

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۰۲ شماره ثبت ۹۵۸۷۶
      بازدید : ۲۲۰   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مسعود معادی
    آخرین اشعار ناب مسعود معادی

    سالهاست 
    با خودم 
    تو را به تکرار های بی دلیل می بندم
    مثل آن آخرین نگاه کنار شانه ات
     
    می دانی؟!
    هنوز آویز گوشواره ایی که 
    از تو به یغمای برده ام را
    در مشتم افسوس می کنم
    تا مبادا روزی تو نباشی
    و من 
    ماه را به شب شعرهایم بخوانم
     یا مسیر کلاس درس ات را
    تا،
    همان تقاطع آخری 
    که می بوسیدمت 
    و گلگون شرم میگریختی 
    پیاده نروم
     
    باورم کن 
    باورم کن که همچنان
    بی وقفه تورا می سرایم
    و در این واپسین تارهای مانده تا بام برفینم
    تنها آرزوی من 
    دختری با شمایل توست
    "تا بر او نام تو را بگذارم"
    مثل تو
    "شالی سرمه ایی رنگ بپوشانمش"
    و از او بخواهم که ،
    در هیاهوی هنجره زیبایش 
    هر روز هزار بار 
    نام مرا 
    نیمه "مَس" صدا کند
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳
    درود بزرگوار
    پر احساس و زیبا بود خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۴۵
    با سلام وارادت
    شاعر بزرگوار
    درودفراوان برشما
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    طوبی آهنگران
    يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۷:۵۷
    دورود بر شما
    زیبا ست
    مجتبی شهنی
    يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ۲۰:۳۳
    درود فراوان
    بسیار
    زییا
    بود خندانک
    فهیمه روشن ضمیر
    دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۱۹
    بسیار زیبا بود شاعر گرامی
    قلمتان بر صفحه ی روزگار سبز
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0