شـعـر مـطــب بـاشــد و دارو ؛ قلــم
شـاعـر دکـتــر کـه گـوینــد : مـنــم !
هسـت طـبابـت بـه عـمـــوم رایـگـان
نسـخه به صـد مـرتبـه تـجـویـز کنـم
بــر مــرض بیـخــردی ؛ نـاخــوشـی :
واکـســن تــدبیـر بـه هــوشــت زنــم
مـشـتــرکـسـت درد تـــو بـا دیــگــری
بــاب هـمـین یـکـســـره در شیــونــم
حـافــظــههــا فــاقـــد آگــاهـــی و :
در پـــی فـیــلـتــر شــکــن ایـــمـــنـم
ابـــرک آفـــات و خـــرافــات شــــوم
ســـایـه بیــفـکــنـده ســـر مـیــهـنـــم
از پـــس تــاریـکی شـبـــهـای جـهـــل
رؤیــت عـقــل بـــود بــکـرد روشــنـم
نـای ، بـریـدسـت و تنـفـس ؛ ســکوت
در صــــدد دادن اکـــــسیــــژنــــم ...
خـــوبــی بـــی حـــد زده زیـــر دلِ :
آنکه شـدم دوسـت و گشـت دشـمنـم
از کـرونـا ، نحـستـر آن زاهـدیســت :
کـــرد تـــجـاوز ، بـگفــت : مــؤمنـــم
نـیــم بـهــا ؛ شــوکـتــمـان شــد فـــنا
هـیـچ نــمانْـد ، قــدر نــوک ســوزنــم
" هسـت بــه نـوعـی قفـسی کالـبــدم
حبـس ابــد خــورده تـنــم در تـنــم "
بـا غــزل و مـصــرع و بــیتـی شـده :
دردی مـــداوا بــکـنـــم ، میـــکـنــم ..
رؤیـت
یزدان_ماماهانی
سرایش۲۹_۱۱_۱۳۹۹
_🎼🎸گیـــتار بـیتــــار🎸🎼_
بسیار زیبا و امید بخش بود