سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    انسانیت

    شعری از

    جمال انصاری مقدم

    از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ۰۰:۲۸ شماره ثبت ۹۵۴۹۶
      بازدید : ۱۷۷   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر جمال انصاری مقدم

    آن زمانی ک کشتیم آدمیت را در خفا 
    زمین شد وادی کشت و کشتارها 
    بعد از آن روز انسانیت شد ز ما جدا 
    اندر این دنیا نماند چیزی جز مارها 
    کجا‌ رفت آن بوی آدمیت ماوشما 
    مهر انسانیت بر چیده شد از سینه و افکارها 
    گویا ک تیشه خورد به ریشه آدما 
    این زمین پر شد ز کج رفتارها 
    کی توان برون کشید این خار را 
    شیرها خفته و جنگل فتاده دست کفتارها 
    خدایا از کرمت بنگر به قلب و اعمال ما 
    که شاید رها شویم زِ بند این کارها 
    خدا کند که سر ببریم این مار را 
    و قدمی نهیم به سوی خوبین کردارها
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۲۳
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
    دستمریزاد خندانک
    طوبی آهنگران
    پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۰۱
    سلام جناب انصاری دورود بر شما
    چوبیشه توهی از نهر شیر
    طوبی آهنگران
    پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۰۱
    خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۵۱
    بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
    هم فامیل عزیز
    من از زیباترین شعرت
    که دارد شور شیدایی
    انا الحق گویم وخوانم
    حدیث عشق ربانی
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    میلاد همتی زاد (مهجور)
    پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۱۶
    زیبا🌷

    لطفا به صفحه من هم سر بزنید🌷
    مجتبی شهنی
    پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۲۰
    درود فراوان
    بر شما
    بسیار بسیار
    عاااااالی

    قلمتان توانا خندانک
    مجتبی شهنی
    پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۲۰
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    اعظم قارلقی
    شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۴۴
    درودها...
    خندانک
    خندانک
    خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0