يکشنبه ۴ آذر
ایفای نقش شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۰۷:۴۰ شماره ثبت ۹۵۴۷۲
بازدید : ۲۷۴ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
ایفای نقش
حال و هوای وحشی ام
آرام گیرد گر تو خوب
بار دگر ببخشی ام
ورنه من ، همچون رخشی ام ،
بی هماورد به میدان نبرد
با اینهمه خاک پخشی ام
سپس ، سر آخرِ جهاد
ردخور ندارد سعیِ من
با اینهمه فتح بخشی ام
در واقع من یه نقشی ام
بر روی تابلوی جهان
که تو نقاشِ جهان !
یکریز جان می بخشی ام
تابلو پُرست از گرد وخاک
تابلو پُرست از آب و رنگ
و منِ وحشی ، ولی ،
آرام بدستِ تو
درمیانه ی جهاد
ایفای نقشی را کنم
که تو کارگردانِ جهان
به افتخار،
می بخشی ام
بهمن بیدقی 99/11/13
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض احترام استاد بزرگوار از نظر سراسر لطفتان متشکرم درپناه خدا ، شادی همراه همه لحظه هایتان
| |
|
باسلام وعرض احترام استاد بزرگوار از نظر سراسر لطفتان متشکرم درپناه خدا ، شادی همراه همه لحظه هایتان | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگواز سپاس بیکران از محبتتون سلامت باشید و شادمان | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگواز سپاس بیکران از محبتتون سلامت باشید و شادمان | |
|
باسلام وعرض احترام استاد بزرگوار از نظر سراسر لطفتان متشکرم درپناه خدا ، شادی همراه همه لحظه هایتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و شورانگیز بود
دستمریزاد