خوف نکن
دل قوی دار !
دوره ی ظلمِ صیاد
بسر می آید
دل قوی دار !
که رضایتِ خدا ،
جهت امنیتی ،
سوی آهو بچه بازهم ز ناکجا
عنقریب می آید
دل قوی دار که شاید ،
نرسیدن به پَریِ قصه ها ،
دراین سرا
نمکِ زندگی است
شاید این وصل ، درحد و حدودِ رؤیا
دراین سرا
باچهره ی حوریانه ای بس نمکین
میسربشود
باعشوه و نازی هوس انگیز،
به خوابت آید
ولی خود باهمه ی حقیقت اش ،
درآن سرا
به سراغ ات آید
اگر یک زلزله آشفت همه خوابت را ،
خوف نکن
مطمئن باش که سکون
آخرِ رُمانِ زندگیِ پُر زحمتِ تو، می آید
اگر دریا به مرگ ،
تهدیدت کرد خوف نکن
مطمئن باش اگر هم ،
غرق گردی به دریای خدا
توجه ! توجه ! " همه دریاها از آنِ خداست "
درآنصورت مطمئن باش که نور،
بَرَت می آید
غرق گشتنِ در نور
واقعاً چه لذتی است
شاید یک آسمان ،
مالِ تو گردد چو کبوتر
اینهمه آزادی
اینهمه پروازها
فقط اندکی ، صبرکن
خوف نکن
می آید
چقدرحالم خوبست ،
درمیان اینهمه خاطره ها
مطمئنم که خدا
بازهم چو تک تکِ ثانیه ها
که رها نکرد مرا و ،
کلِ این ثانیه ها یادم بود
" همیشه به دادِ این هیچ رسید ،
درتمامِ ورطه ها "
بهر یاری دهی به ،
روحی دربه در
(که همیشه دوست داشت یگانه را)
با تمام این وجود و شورِ خود
با لطفِ همیشگیِ خود ،
بازهم الطافش
قدرِ قطره های دریا
بازهم
و بازهم
و بینهایت عاشقانه، بازهم
می آید
بهمن بیدقی 99/4/19
بسیار زیبا و شاکربود
امید بخش
دستمریزاد