گــم گــشــتــه امــ!؟
گــم گــشــتــه تــنــها شــدمــ
در نــبــود تــار بــوم عــالــم
شــدم تــنــها در ایــن عــالــم مــنــ
در ایــن عــالــم ڪــه تــنــهایــے در ان جــان گــرفــتــه بــود
دیــدم رفــیــقــے ڪــه در بــوســتــان نــشــســتــه بــود
بــا شــور اشــتــیــاق فــراوان دویــدم ســمــت ان بــوســتــانــ
ڪــه دیــده ام نــاگــهان رفــت ،نــبــود ،خــبــرے از رفــیــق نــبــود
نــاگــهان بــغــض گــلــیــوم را گــرفــت ،نــشــســتــم ڪــنــار بــوتــه خــاریــ
گــریــه مــیــڪــرده ام اشــڪ مــے ریــخــتــم
نــاامــیــد بــودم از زنــدگــے فــانــے همــراه بــا تــبــاهے
ڪــه نــاگــهانــے دســتــے بــه شــانــه ام خــورد
بــا تــرس لــرز فــراوان بــرگــشــتــم ڪــه نــاگــهان دیــدم خــودش بــود
بــا اشــڪــان جــارے بــر گــونــه ام ان را در اغــوش گــرفــتــه بــودم
همــدم دردهایــم امــده بــود مــونــس یــارم امــده بــود
رفــیــق خــوب ــم امــده بــود
دلنوشته زیبایی است