جمعه ۲ آذر
وقتی بی تو شعری از محمدعباس جوهرقلی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ۲۱:۵۵ شماره ثبت ۱۰۸۷۶۱
بازدید : ۲۴۷ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر محمدعباس جوهرقلی
آخرین اشعار ناب محمدعباس جوهرقلی
|
وقتی بدونه تو حالش خوشه
چرا میمونی که ناخوش بشه
وقتی بی تو عاشق تره
چرا کنارشی که داغون بشه
وقتی بی تو چشماش بی اشکه
چرا میمونی که در بیاد اشکش
وقتی با اون خوشحاله
چرا میری سمتش که بشکنه قلبش
وقتی بی تو زیبا تر میخنده
چرا میای که قطع بشه خنده
چرا میخوای داغون کنی
اون دختر معصوم با اون لبخندشو
من دنیامو میدم
که یبار دیگه ، ببینم اون لبخند زیبارو رولبش
ولی حیف ، که این عشق یه طرفس
دیگه نمیشه کاریش کرد این وسط
من شکستم تو این بازی
نمیدونم چیکار کنم تنهایی
تو بیامون غمها
من زندانی شدم اینجا
میچرخم ، واسه خودم
با یه قلب شکسته
با عشق تو ، تو سینم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاعر بزرگوارشعرشما
شکر ریز ترانه است
شراب مستانه است
مهارت شاعران است
شادی در آشیان است