🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
❈♡﷽♡❈
بضعه ی احمد گُلِ جان فاطمه ست
روحِ علی عشقِ عیان فاطمه ست
سَروَرِ بانوان ِ هر دو دنیا
حورَتُ الاِنسیّه بخوان فاطمه ست
راضیه و مرضیه زَهرای رَب
جلوه ی نورِ کهکشان فاطمه ست
بدرِ شبِ چارده و یُمنِ حب
بَحرِ عطای بیکران فاطمه ست
دستِ کَرَم گامِ بقا قلبِ مِهر
مادرِ هستی هر زمان فاطمه ست
شُرشُرِ رودها ... پیامِ باران
بر شعف و شوق نشان فاطمه ست
دخترِ بانوی حجون آشناست
مرامِ حُسن "مهربان" فاطمه ست
قوّت قلب اُمّ ِ اَبیها عزیز
شادیِ دل های جوان فاطمه ست
مادرم او ، مادرت او ، مادر است
مَعنی و مصدرِ توان فاطمه ست
غالیه و مُشک و عَبیر و سارا
عطرِ نَفَس عودِ وَزان فاطمه ست
شهادتش شفیعِ روزِ محشر
گواهی ِ امن و امان فاطمه ست
کوه ِ کرانه ناپدیدِ خلوص
چادرش آوازِ اَذان فاطمه ست
فاطمه آرکی تایپِ رازِ رویِش
نهالِ تربتِ نهان فاطمه ست
فلسفه ی فهم و کمال ِ اِدراک
آن خِرَدِ خُرد و کلان فاطمه ست
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
🌷مادر🌷
سفیرِ عشق ، برمعنای جان ، مَحیاست مادر
طریقِ مهر ، صراطِ حق ، رَهِ دریاست مادر
شروعِ صبحِ تازه در نَفَس هایش هویداست
اُمیدِ دل ، شبِ روشن ، فَرِ فرداست مادر
شریکِ بی شکایت بر غمِ تلخیّ ِ دنیا..
نجیب و پاک و دلبر .. شرحِ اَعطیناست مادر
قرارِ قلبِ خسته ، عمرِ هستی ، روحِ کیهان
طنینِ جاودانِ مَستیِ صهباست مادر
طلوعِ باورِ احساسِ عزّت در دو عالَم
بهشتِ بی تمنّایِ جهانِ ماست مادر
تجلّی گاهِ نورِ ایزدی دَستانِ تُردَش
نگاهش مکتبِ باروکِ رَب زیباست مادر
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃