چه شمالی چه جنوبی
همه جا خوب خوبی
چه توی کاخ باشی
چه توی خونه چوبی
ایرونی مهمون نوازی
توی سختیها میسازی
چه مال گیلان و تهران
یا تو که توی اهوازی
لهجه قشنگت ایلام
بزودی به اونجا میام
توی رامسر توی بهشهر
نداریم زیبایی بهتر
ایرونی هر جا که باشه
اون بالا بالاها جاشه
مردم تبریز و قزوین
با اون زبان شیرین
طبیعت ناز و بکرش
مگه میشه نکنی فکرش
بندرعباس خلیج فارس
پذیرای هر کسی ست از چپ و راس
ساحل قشنگ و نازش
شنیدنیست موسیقی و آوازش
به هر کجای بندر
بخوای که پا بزاری
اینقدر برات جالبه
قصد برگشتی نداری
مشهد با حرم ضامن آهو
هر حاجتی که داشته باشی
روسفید بر میگردی
وقتی به اونجا پا گذاشته باشی
خلاصه هر گوشه از زمینت
به یک دنیا می ارزه
اسمت که میاد توی دنیا
تن دشمنت میلرزه
کرد کردستان شیران ایران
خاک لرستان مهد دلیران
چه مال بوشهر یا مال سیستان
همه خونگرمین نه دروغه نه داستان
خونه های یزد و تفت کاهگلی
ازشون میباره وفا و همدلی
مردمان کرمان سلام بر شما باد
غم و غصه ای به خونتون نیاد
زادگاه شیرین آی قصر شیرین
سلام منو برسونین به اونجا که میرین
اصفهان نصف جهان با عالی قاپوش
چقدر قشنگ و زیباست هر طرف و هر سوش
درود بزرگوار
میلاد حضرت ام ابیها
فاطمه زهرا
مبارک باد