يکشنبه ۴ آذر
جاریِ جویباران شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ۰۷:۱۵ شماره ثبت ۹۴۹۱۴
بازدید : ۱۳۹ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
جاریِ جویباران
آب انبارها همگی ،
منتظرند
بهرِ نزولِ باران
امیدها هم همگی ،
منتظرند
بهرِ خروشِ یاران
دوستان همگی ،
منتظرند و،
چشم دارند بهرِ، یاریِ جمع یاران
تفنگدارانِ جسور
مابین کوهساران
مابینِ چناران
شلیک ها به دشمنان
پیامِ کامکاران
رئیسعلی از یکطرف
کوچک خان از یکطرف
قیامِ سربداران
پیغام ها ، همه یکی ست
دشمن ، باید برود
پیغامِ پهلوانان
دشمن ، جهنم میکند امنیتِ بهاران
دشمن ، جاری میکند ،
سیلِ تبهکاران
دوست ، بهشت میکند
جاریِ جویباران
بهمن بیدقی 99/8/23
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض ارادت استاد بزرگوار تشکر میکنم از مهرتان درپناه حق | |
|
باسلام وعرض احترام بزرگوار سپاس | |
|
باسلام و عرض ادب بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان شما هم همینطور سلامت باشید | |
|
باسلام وعرض ارادت آقای شهنی بزرگوار تشکر میکنم از مهرتان درپناه حق | |
|
باسلام وعرض ارادت استاد بزرگوار تشکر میکنم از مهرتان درپناه حق | |
|
باسلام وعرض احترام بزرگوار سپاس | |
|
باسلام وعرض ارادت استاد بزرگوار تشکر میکنم از مهرتان سلامت باشید ، درپناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و بجا بود
مرگ بر دشمنان این مرز و بوم