"""یاهو""
از عشق میگویم سخن ،دارم زنید،دارم زنید
سنگی درون چاه راز آلود پندارم زنید
در انتهای آسمان،در گنبد سبز زمان
قدری دری بر خانه مشتاق پرگارم زنید
خاموش گردد روزه ام،بیهوش شد اندیشه ام
بر برکه مهتاب دل،آهنگ افطارم زنید
وصفش نیاید بر لبم توصیف ناید در سخن
شرحی ز عاشق بر در هر کوی و بازارم زنید
برگیر از من نامه ای،باد شمال مشرقی
دستم بگیر و بر تن دستان دلدارم زنید
"م ح م د"
شورانگیز و زیبا بود
موفق باشید