يکشنبه ۴ آذر
کشتیبان شعری از فاطمه حق نژاد
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ شماره ثبت ۹۴۸۱۰
بازدید : ۱۸۷ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب فاطمه حق نژاد
|
جهان را آب می گیرد
صدای غرش ابر و
صدای بارش باران
زمین آب،آسمان آتش
فضای ظلمت و وحشت
و من آرام در خوابم
زمان هر لحظه اش
صد سال طی می گردد و
گویی زمین گهوارگی
از یاد برده است و
روان صحن غریبش را
مهیا میکند چون گور و
من آرام در خوابم
در این سرگشتگی
امواج، سرکوبان به ساحل ها و
ماهی های سرگردان
به هر سو می دوند انگارو
من آرام در خوابم
شقایق ها و مرجانها
به دست موج افتادند و
از جا کنده اند و
قعر دریا زیر و رو گشت و
به هم پیچیده شد دریا و ابر و
لاجرم غرید و
فریاد مهیب اش گوش را کر کرد و
من آرام در خوابم
و می پرسی دلیلش را
و من آرام در گوشت بخوانم
«چون تو را نوح است کشتیبان
ز طوفان غم مخور!»
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آهنگ و زیبا بود
دستمریزاد