مـن از ویـرانی پـیش و پـس طـوفـان هـراسـانـم
از آن طـوفان بـنام خشـم کنـد ویـران هــراسـانـم
طنـابـست یـا قلـم دسـت بـه خـون آغـشتـهٔ قاتـل
نوشـت اعـدام بـا خـونـاب مـظلـومـان هـراسـانـم
نقـابـسـت آن کت و شلـوار و ژست مثبتش ، امّا :
هـیــولای مـخـوفـی داخـلـــش پنـهـان هـراسـانـم
اگر دزدی زده دستـبرد به بانـکی نوش جانـش باد
از آن سارق که مسروقـش بـُوَد وجدان هراسـانـم
نه آگاه و نه دانشجوست نه آهی در بساط اوست
گـدایـی یـک شـبــه گـردد اگـر سـلـطان هـراسـانـم
مشـو سـنگ و مـزن آسـیب که آه شیـشه میـگیرد
مـن از قلـب شکــستــه یا دل گــریـان هــراسـانـم
نـدیـدم خلــق آزاری کـنــد حـیــوان و مــوجـودی
مــن از آزار و رنــجـانـیـدن انـــسـان هــراســانــم
یکـی بنـد هنـر گـردیـد یکـی هـم گـند زدش بـر آن
مـن از کـار هـنـربنــد و هـنــرگَـنــدان هــراسـانــم
هـراسـان
یزدان_ماماهانی
سرایش۱_۱۱_۱۳۹۹
_🎼🎸گیـــتار بـیتــــار🎸🎼_
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود