جمعه ۲ آذر
برشی از غزل شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ امید نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۳۵ شماره ثبت ۹۴۷۷۰
بازدید : ۱۶۴۸۱ | نظرات : ۷۰
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
بالها شاید ولی پرها "شنا"سایی نشد
جستجوی رود هم جز انگِ ماهیها نبود
|