زندگی چیست؟
زندگی تولد کودکیست که نمیداند زندگی چیست.
زندگی مرگ جوانیست که میداند زندگی چیست.
زندگی درد بی پایان بیماریست که هیچ دکتری راهی برای درمان دردش ندارد.
زندگی گریه ی کودک دست فروشیست برای فروخته نشدن وسایلش.
زندگی آه مظلومیست که صدایش به گوش هیچکس نمیرسد.
زندگی اشک کودک یتیمیست که برای مدرسه هیچ چیزی ندارد.
زندگی تلاش های بی پایان یک پدر است برای آسایش و رفاه فرزندانش.
زندگی فداکاری باارزش یک مادر است برای شادی فرزندانش.
زندگی گریه های پنهان یک فرزند است برای نبود پدر و مادرش.
زندگی دکتر وظیفه شناسیت که تمام تلاشش را برای درمان بیمارش میکند.
زندگی همان نیازمندیست که دست کمک به سوی تو دراز کرده.
زندگی قاضی عادلیست که حق مظلومان را از ظالم میگیرد.
زندگی دست پر مهریست که بر سر یتیمان کشیده میشود.
زندگی فرزند صالحیست که با پدر و مادرش به نیکی رفتار میکند.
زندگی دوست وفاداریست که در هر شرایطی مثل کوه پشتت ایستاده.
زندگی لبخند دلنشین مادربزرگ است وقتی که همه دور هم جمع شده اند.
زندگی اشک زیبای خواهر است برای سلامتی دوباره برادرش.
زندگی کمک دلسوزانه برادر است برای حل گرفتاری برادرش.
زندگی صدای قلب مادر است صدایی که قشنگترین موسیقی دنیاست.
زندگی آغوش گرم پدر است آغوشی به گرمی عشق خدا.
زندگی خلاصه میشود در درد و غم،اشک و گریه،خنده و شادی،بودن و نبودن.
هر چه که هست و هر طور خواهد شد زندگی را زندگی کن و بس.