يکشنبه ۴ آذر
همه گریه ، شده لبخند شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ۲۱:۴۸ شماره ثبت ۹۴۵۸۶
بازدید : ۲۰۳ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
همه گریه ، شده لبخند
در این کاروانِ پُر از غم
همه ی مهمل نشینان
همگی ، حیثیت اند از برای ،
همه ی عالم وآدم
در این کاروان که ز اندام دگر
سر شده کم
اینهمه ،
کبریانشینانِ جدید
همه اسوه اند برای ،
همه ی عالم وآدم
همه مقبولِ خدایی
همه مقبولِ عقل
همه مقبولِ قلب
همه در قُرب الهی شده اند یک نمونه ،
جهت عالم وآدم
بهشت پاداش نشد برایشان
آنها پاداش شدند برای آن
همه غبطه میخورند ، به آنها دیگر
همه ی عالم وآدم
همه غمها ، بدل گشته به شادی
همه گریه ، شده لبخند
درس گیرید از آنها ،
ای همه ، عالم وآدم
بهمن بیدقی 99/9/17
|
نقدها و نظرات
|
باسلام عرض ارادت بزرگوار شهادت بهترین بانوی عالم تسلیت باد | |
|
باسلام و عرض احترام بزرگوار سپاسگزارم از نظر لطف و محبتتان سلامت باشید | |
|
باسلام و عرض احترام بزرگوار سپاسگزارم از نظر لطف و محبتتان سلامت باشید | |
|
باسلام و عرض ارادت استاد بزرگوار سپاسگزارم از نظر لطف و محبتتان وسپاس از بداهه ی زیبایتان
| |
|
باسلام و عرض احترام هنرمند گرانقدر بزرگوارید سپاسگزارم از نظر لطف و محبتتان
| |
|
باسلام و عرض ادب بزرگوار شهادت بهترین بانوی عالم تسلیت باد ممنونم از لطفتون | |
|
باسلام و عرض ادب بزرگوار ممنونم از لطفتون | |
|
باسلام و عرض ارادت آقای کیمیایی گرامی بزرگوارید سپاسگزارم از نظر پر از لطف و محبتتان | |
|
باسلام و عرض احترام بزرگوار سپاسگزارم از محبتتان
| |
|
باسلام و عرض احترام بزرگوار سپاسگزارم از محبتتان سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت ام ابیها
حضرت فاطمه زهرا
تسلیت باد