سلام بر مجید السلطته
بله رفیق شعر موج نو هستش و طبق عادت سپید انتخاب شده
هرچند من روان نویسی و همون آهنگ درونی میدونم که اگر باشه سپید و موج نو فرق چندانی باهم ندارن
که کلا این سبک و سیاقها یه خانواده ان
و راجع بند در خیابان می چرخد
تو سپید سرایی ما چیزی داریم به نام توازن نحوی
که به سه صورت هستش
تکرار ساختمان (ارکان)مرتب
تکرار ساختمان( ارکان) مشوش
مطرود و عکس
اون مثالی که تو زدی گزینه ی دو و سه هستش
اونچیزی که من نوشتم گزینه یک
این بر اساس نظر نویسنده اس که تصمیم میگیره چطوری انجامش بده و این بند به شکلهای دیگه هم نوشته میشد
در خیابان
افسردگی کت و شلوار پوش
پژمردگی با آرایشی غلیظ می چرخد
و شکلهای دیگه اما شعر میگفت اینجوری منو بنویس...
راجع استعارات هم زیاد به عمق رفتن باعث میشه همونجا مدفون شیم و غرق که بعضی ها با این مخالفند
تو عزیزی و تاج سر میدونی که دوستت دارم
شیطان دلسوزترین بود
چون میدونست انسان بیاد رو زمین چه اتفاقاتی خواهد افتاد