شنبه ۳ آذر
خاک گور شعری از سارا (س.سکوت)
از دفتر پس کوچه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ۰۱:۲۵ شماره ثبت ۹۴۳۲۶
بازدید : ۲۸۰ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب سارا (س.سکوت)
|
رخ اگر که حور باشد
تن اگر که زور باشد
تو بدان که عاقبت زان
که خوراک مور باشد
تو گرت که پادشاهی
یا که نه کنی گدایی
درقصر پادشاهی
تو بدان که عاقبت زان
که به خاک گور باشد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.