يکشنبه ۴ آذر
چشمانت شعری از عرفان حافظی
از دفتر عرفان حافظی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ۰۲:۵۱ شماره ثبت ۹۴۲۱۰
بازدید : ۱۹۱ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب عرفان حافظی
|
رفتنی بودی و این دل به هوای تونشد
که شبی درغم چشمان تو طوفان نشود
هرچه بر دل گذشت درغم چشمانتوبود
بعد من کاش کسی عاشق چشمت نشود
رفتی اما هنوز هست درخاطرم خاطرتو
کاش یک شب بشود یاد تو مهمان نشود
خودت آنجایی و یاد تو هرشب اینجاست
ذکر دل شده هرشب تورا از یاد بردن نشود
لحظه آخر به من گفتی برو گفتی نمان
رفتم اما تا به قبل از مرگ از تو دل کندن نشود
حال احوال من از پاییزخزان تر شد ولی
میرسد روزی بهارم گرمرگ مانع نشود
کاش روزی بشود عاشق به عشقش برسد
گر رسیدن نیست هیچوقت عاشق نشودرفتنی بودی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است
با نظر بانو ارجمند و جناب یوسفی موافقم