شنبه ۳ آذر
تقدیم به خدا شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر ناز نگاه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ۲۲:۰۱ شماره ثبت ۹۴۱۶
بازدید : ۵۱۷ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
بگذارید لحظه ای تنها
با خود ِ خود ِخدا باشم
دور از این جنس خاک بودن ها
لحظه ای از خودم جدا باشم
بنشینم کنار باور ها
باور ِ عشق بی ریا باشم
آسمانی شوم که در آنجا
لفظ شیرینی از دعا باشم
بهتر از این چه بوده و باشد
مظهر بودن شما باشم
دست در دست چشم زیبایش
یک نگاهی ز آشنا باشم
این گِلی را که گفته اند آدم
ابتدائی به انتها باشم
بگذارید ای عزیزانم
من برای خود ِ خدا باشم
-----------------------
شب افروز14/11/91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.