جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علی آقا اخوان ملایری
آخرین اشعار ناب علی آقا اخوان ملایری
|
به دل میل وصالت به وقت قرار
وصال فکر و وصالت به وقت قرار
پاک کردم دیده را از گَرد و غبار
که تا ببینم جمالت به وقت قرار
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بزرگوار، سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بر شما استاد گرامی
سپاسمندم از توجه و لطف بیکرانتان
مانا باشید در پناه حق تعالی | |
|
درودها بر شما بزرگوار، سپاسمندم | |
|
سلام و درود بر شما استاد بزرگوار
سپاسگزارم از توجه و لطف بیکرانتان
مانا باشید در پناه حق تعالی | |
|
سلام و درود بر شما استاد ارجمند
متشکرم از توجه و لطف بیکرانتان
مانا باشید در پناه حق تعالی
سروده زیبایتان بر دل نشست. | |
|
سلام و درود بزرگوار، سپاسمندم | |
|
سلام و درود بر شما استاد ارجمند
سپاسگزارم، مانا باشید در پناه حق تعالی | |
|
سلام و درود بر شما استاد
سپاسگزارم، مانا باشید | |
|
سلام و درود بزرگوار، متشکرم | |
|
سلام و درود بر شما شاعر بانوی بزرگوار
سپاسگزارم از توجه و لطف بیکرانتان
مانا باشید در پناه حق تعالی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست