مضامین نوشته های شما طنز و اجتماعی هست و این مسئله خیلی مهم هست.
سجاد جان شما هم داری یه گروهی رو نقد می کنی و حتی اگه بهترین نوشته و شعر هم بنویسی باز هم باید منتظر نقد عزیزان باشی... چون نقد باعث سازندگی و پیشرفت بیشتر میشه و بنده به شخصه به این نتیجه رسیدم و برای نمونه :
آقای ایمان نوش آذری در تاریخ دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۰۰:۵۹ برای یکی از نوشته های بنده نوشتند که:
"سلام ایراد وزنی بسیار
بازی با کلمات به افراط و خسته کننده
عدم رعایت قوافی
عدم ارتباط معنایی و ساختاری میان ابیات
ابیات گاها فاقد معنی
اگر شما خودتان فهمیدی که چه نوشتید برای ما هم بگویید"
نقد ایشان تلنگر خوبی برای بنده بود که شعر نوشتن فقط کنار گذاشتن کلمات کنار هم نیست و این شروعی برای ایجاد تغییرات بود و با مطالعه بیشتر و.. به رضایت بیشتری از خودم رسیدم و به سازندگی نقد پی بردم.
به نظر کسی که نقد می کنه بیشتر و تندتر مورد نقد، قرار می گیره ..! مخصوصا شما که درباره مضامین اجتماعی می نویسید آنهم بطور طنز ..
البته نباید از این نقطه غافل شد که نقد با هر شدتی هم باید سازنده باشه نه به قصد تخریب.. !
بعضی از اساتید به خوبی نوشته قبلی شمارو نقد کردن و بنده کاملا خواندم و از این عزیزان نهایت سپاس رو دارم که وقت خودشون رو در اختیار شاعر ها و نویسنده های نوجوان یا پیشکسوت یا خام به خصوص بنده می کنند و بعضی از دوستان که به تندی نقد کردند و باعث تشنج شدند که به نظر بنده زیاده روی بود و گذشت بسیار لذت بخش تر می بود.
اما شما ادامه بدید بنده نوشته های شمارا دنبال می کنم.
بسیار زیبا و دلنشین بود
مبین مشکلات جامعه