جمعه ۲۵ آبان
كاش مي شد... شعری از دهمرده
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ ۱۸:۵۵ شماره ثبت ۹۳۷۵
بازدید : ۸۹۹ | نظرات : ۲۰
|
|
كاش مي شد زندگي را خط زدن * بار ديگر بر در همت زدن
كاش مي شد تا خداي * سرنوشت خاك مارا بار ديگر مي سرشت
كاش مي شد كاشف معنا شوم * فارغ از امروز و از فردا شوم
كاش مي شد مست بوي او شوم * عاشق و حيران كوي او شوم
كاش مي شد از دل و عمق وجود * قامتم خم می شد از بهر سجود
كاش مي شد تا خدايي خو كنم * اندكي مشك الهي بو كنم
كاش ميشد دل از اين دنيا کنم * دست بر دامان رب خود زنم
كاش ميشد از بدي فرمان نبرد * حيله از چنگال شيطان ها نخورد
كاش ميشد کاش ها واقع شود* نور حق برعالمی ساطع شود
كاش ميشد زد به خوبي ها كمند * زين شدی در راه نيكي ها سمند
كاش ميشد از غم عشقش فسرد * جان شیرین بر سر راهش سپرد
کاش کاشم سر کشیدش آستان * نغمه حق آمدی از آسمان:
جان من اين كاش ها بي ارزش است * همچو راهي پر زدام و لغزش است
هيچ كس از كاش ها سودي نبرد * هيچ كس از كاش ها روزی نخورد
هركه با اين كاش ها سازش كند * بحر غم ها بر دلش بارش كند
چاره ي اين درد ها جز كار نيست * همتی باید كه كوشش عار نيست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.