جمعه ۲۵ آبان
ققنوس شعری از سمانه کلانتری
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ۲۳:۳۴ شماره ثبت ۹۳۶۸۷
بازدید : ۴۶۳ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب سمانه کلانتری
|
مث ققنوسی که شده پدیدار
بیا غمُ از رو دلم تو بردار
قلق این دلو فقط تو داری
بجز چشمات ندارم اعتمادی
بگیر دستامو تو بال وپرم باش
بیا تو این سرمای دوران یاورم باش
مث ققنوسی که مانند نداری
که هر صد سال یبار رخ مینمایی
بیا جون ودلم فدای چشمات
بیا دستم بزار میون دستات
ببین عشقم چه جانگدازه
فقط قلبه توعه که چاره سازه
بیا ققنوس شبهای دلم باش
بیا فقط فقط مال خودم باش
بیا قلبم ببین چه گوشه گیره
بیا دستام میخواد دستات بگیره
میخوام تو حرم چشمام گم بشی تو
منم عاشق که ققنوسم بشی تو
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرود ممنون از نگاه زیباتون | |
|
سلام ودرود ممنون از از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است