پنجشنبه ۱ آذر
ای که بی تو خودمه شعری از منصور دادمند
از دفتر سپیدار نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۸:۴۵ شماره ثبت ۹۳۶۰۸
بازدید : ۲۶۵ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
ای که بی تو خودمه
پرنده ای اسیر طوفان میبینم
هر جا پا می گذازم
نگاه تو من میبینم
ای که یاد تو
تنها مرهم منه
در این دنیا سرد
در این دنیای
رنج و درد
تو برام بودی
یک سنگ صبور
می چشید اشکهای من
دردهای من
کجاست آن دستای تو
در دستای من
بشکنه غصه ها
چرا بی صدا شدی
چرا آسمونم ابری شده
اشکهای من به بارون میباره
بر سینه ای که پر از غمه
داره دوری تو
من و آتش میزنه
تو برام بودی
یک پری تو قصه هام
ای که بی تو خودمه
تک و تنها میبنم
کجاست آن دستا ی تو
به دستهای های من
بشکنه غصه ها
درد ورنجهای من
منو با خود ببره به اون قصه ها
خاطره ها که با همﹺ
یادمه چشمهای تو
همه غمهای من
میبره از این دنیای سرد
یادمه اشکهای تو
میبارید به ذره های
گوله برف
تایادمه نره
این دنیای غم
دنیای سرد
دل ببریم ازهمه
ازهمه کس
با هم بریم به اون آسمون قشنگ
نمباره غم
نمیباره درد
چرا لبهای تو
بی صدا شده
سکوت تو خواستن یک کفنه
چرا اشکهای من پر از درده
چرا چشمهای من
به رنگ خون کشیدنه
منکه باور ندارم
تک و تنها شده ام
تو برام بودی
همه خواستن و آرزوهای من
ببین چطوری میسوزم
به شمعی پر زغم
تو ببین ناله های من
چه سوختن به درد
چرا گریه های من تمامی نداره
تو برام بودی یک ستاره
درآسمون شب
تا دلم آروم بگیره
.......................................
بداهه از شعر داریوش ای که بی تو خودمو
شعر ارسالی پیوست صدای داریوش به تاثیر شعر و اهنگ آن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود