سه شنبه ۱۵ آبان
ویرانه شعری از احسان سیفی خورزوقی
از دفتر شعرهای من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۸:۳۰ شماره ثبت ۹۳۴۰۲
بازدید : ۲۴۵ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر احسان سیفی خورزوقی
آخرین اشعار ناب احسان سیفی خورزوقی
|
باید آخر بروم ساکن میخانه شوم
جور ساقی بکشم بنده پیمانه شوم
ترک دنیا کنم و گوشه عزلت گیرم
آشنا آمده و با همه بیگانه شوم
بعدیک عمر خماری و صبوری آخر
قسمت این بود که سرگشته ودیوانه شوم
همت ساقی میخانه بلند و شب مستی کوتاه
از همین همت بالاست که ویرانه شوم
شهره شهرم و گویی اثرم نیست دگر
کام گیرم ز لب جام که افسانه شوم
جام باده به کف و رقص کنانم به سَماع
قاصدی بانگ برآورد که پروانه شوم
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلام ممنون از انرژ ی مثبتتون | |
|
درود برشما ممنون از انرژی مثبتی که دادید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید