سه شنبه ۱۵ آبان
آشوب زمان شعری از احسان سیفی خورزوقی
از دفتر شعرهای من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ۰۳:۰۶ شماره ثبت ۹۴۶۹۵
بازدید : ۲۱۷ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر احسان سیفی خورزوقی
آخرین اشعار ناب احسان سیفی خورزوقی
|
تا موی پریشان شده ات تاب افتاد
آشوب زمان بر دل بی تاب افتاد
بیدار شد و غیر تو را هیچ ندید
چشمی که تو رادیده و درخواب افتاد
ابروی تو در رکوع و شد وقت سجود
بازاین زاهد شوریده به محراب افتاد
بر آب نظر کردی و من با چشمم
دیدم که درون آب مهتاب افتاد
دریا ز سر شوقِ تو آمد به خروش
عکس رُخت اینگونه به گرداب افتاد
بر تار زدم زخمه و آهش برخاست
از ناله و سوزِ ساز مضراب افتاد
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام. بله درست میفرمایید . ممنون از نکته سنجی شما دوست عزیز | |
|
سلام و عرض تشکر از جنابعالی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.