جمعه ۱۸ آبان
تو برو... شعری از ناصر باقری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ شماره ثبت ۹۳۳۹۲
بازدید : ۱۹۲ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب ناصر باقری
|
با قلب من عشقِ تو در افتاد برو
با هرکه دلت همسفر افتاد برو
عاشق نشدی ولی دلم رابردی
انگار دلت در خطر افتاد برو
یک نیمه شبی به خواب من نیز بیا
آن لحظه که خواب از سرم افتاد برو
در چشم توشرم است و حیا هست هنوز
چشمت که به چشمان تر افتاد برو
|
نقدها و نظرات
|
با عرض سلام نظرلطف شماست بزرگوار سپاسگزارم 🌹🙏🌹 | |
|
باعرض سلام محبت دارید به این حقیر جناب انصاری عزیز 🌹🙏🌹 | |
|
باعرض سلام سپاسگزارم قربان 🌹🙏🌹 | |
|
با عرض سلام از لطف سرکار عالی بسیار ممنونم 🌹🙏🌹 | |
|
با عرض سلام از حسن نظرتون متشکرم بانو 🌹🙏🌹 | |
|
سلام قربان بسیار لطف دارید عزیز ممنون از نگاه زیبای شما 🌹🙏🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیبا بود
دستمریزاد