سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر محمد حسین اخباری
آخرین اشعار ناب محمد حسین اخباری
|
1-
دولتها
دولتها، همه ملتهایشان سرگرم میکنند
با این تفاوت که
برخی با رفاه و بعضی دیگر با فقر
***
2- آقای گل
دنبال آقای گلِ جهان نگردید
چون ما ملتی هستیم که
دایم گل به خودی می زنیم
چه تیم مقابل کرونا باشد یا اقتصاد،
یا سیاست خارجه و داخله
ما گل به خودی می زنیم
گویا دستی نا مرئی
سنگر بانِ تیم حریف را
درون دروازه ی ما گذاشته است
***
محمد حسین اخباری آذر 99 قاین
|
نقدها و نظرات
|
باسبلم از لطف همیشگی تان همواره سپاس گذارم با عث افتخار است که مورد پسند قرار گرفت شما صاحب اختیارید وصاحب اجازه بر قرار باشید | |
|
بادرود از لطف تان ممنونم زنده باشید | |
|
باسلام و خیر مقدم از حضور سبزتان سپاسگزارم موفق باشید | |
|
باسلاکم از لطفتان متشکرم بانوی بزرگوار موفق باشید | |
|
باسلام از لطفتان ممنونم زیبایی در نگاه شماست موفق باشید | |
|
باسلام و احترام از لطفتان ممنونم موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین و مبین مشکلات جامعه بود
از خوانش آن کیفور شدم
با اجازه شما این سروده را برای دوستانم می فرستم
دستمریزاد
موفق باشید