يکشنبه ۴ آذر
بی کسی شعری از آرزو نامداری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۲۱ شماره ثبت ۹۳۳۱۸
بازدید : ۲۳۴ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب آرزو نامداری
|
درد بی کسی
با همه کسی
پژمرده نمود دلم را
باهمه یکی
بی همه تکی
تنها نمود دلم را
شاید بمونم
توی این دنیا
با همه کسان
تک و تنها
نه کسی بگه
نه کس بشنوه
تنهایی دلم را
می خوام بدونم
عشق بی وفا
معرفتت کجا رفت
ساختم و سوختم
عشق و عاشقیت
کجا رفت
شاید یک کسی
اونور دنیا
مثل من باشه
تک و تنها
سلام می کنم
من همین حالا
به همه دلای تنها
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد بزرگوار از حضورتان سپاسگزارم سلامت و شاد باشید | |
|
سلام استاد بزرگوار از محبت و لطف همیشگی شما و بداهه زیباتون تشکر می کنم پاینده باشید | |
|
سلام جناب قنبر پور بزرگوار از محبت شما ممنونم حضورتان را قدردانم | |
|
سلام جناب شریفی بزرگوار ممنون از شما پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود