دوشنبه ۵ آذر
دلبر جذابم شعری از سجاد صمیمی
از دفتر نت عاشقی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ۲۳:۲۰ شماره ثبت ۹۳۲۵۲
بازدید : ۲۲۰ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب سجاد صمیمی
|
من نگرانم حال دلت بد شود
عاشقت هستم فکر کنی هر چقد
تنها نیستی تو از این به بعد
دلبر جذابم تویی درخوابم
بی تو نمیخوابم یه دیوانه ام
تو واسم هیجانی، راحت جانی
عاشقتر از آنم که بدانی
عجب دلبر نابی ، تعبیر یه خوابی
تو واسه قلبم ضربانی
تو سرم میپیچه زنگ صدات
بد نشه حال و هوات
اخم تو میبره قلبو به جنون
الهی بگردم دور چشات
تو واسم هیجانی، راحت جانی
عاشقتر از آنم که بدانی
عجب دلبر نابی ، تعبیر یه خوابی
تو وااسه قلبم ضربانی
این ترانه از من با صدای علیرضا برزین و تنظیم ایمان تیموریان منتشر شد
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب استاد گرانقدرم ممنون از نگاهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است
جسارتا مصرعی جانمانده؟