من منم آنان منم جمله همه عالم منم
من منم جانان منم تاج سر شاهان منم
من منم عالِم منم استاد فرزانه منم
من منم رؤيا منم خواب گرانمايه منم
من منم قدسي منم فانوس افسانه منم
من منم قدمت منم روز ازل خانه منم
من منم آبي منم بَحْرَيْنِ اَوْ اَمْضِي منم
من منم عاري منم صلصال هر ماضي منم
من منم شوكت منم بارنده رعدش منم
من منم لعبت منم تابنده برقش منم
من منم صبحش منم نوشنده شوقش منم
من منم ليلش منم كوبنده ي ظلمش منم
من منم نوشين منم باده به هر جامه منم
من منم روئين منم ساده به هر خانه منم
من منم هر دم منم در هر نفس جانت منم
من منم علت منم بر هر جهت نامت منم
من منم صحبت منم گنگي! كلامت را منم
من منم بينا منم كوري! دو چشمت را منم
من منم جاري منم بر دجله و نيلش منم
من منم عالي منم در حجله و كويش منم
من منم ساكن منم بي صوت و آرامش منم
من منم لكن منم بي موت و مانايش منم
من منم آن دم منم خون بر اين خاكش منم
من منم جانسر منم مصونْ در اين راهش منم
من منم هر آن منم زلزال در جانت منم
من منم بر آن منم آني كه هر آنت منم
#اميرعباس_معيني_بيت_الاسرار
#شعر_پُست_يا_كامنت_نيست
بسیار زیبا و سرشار از منیت بود