جمعه ۲ آذر
انقلابی ترین شعری از سجاد بحری
از دفتر شعرناب نوع شعر ترکیبی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ شماره ثبت ۹۳۰۸۴
بازدید : ۲۲۹ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب سجاد بحری
|
دلبران دل میبرند و تو چه ها میبری
تو بگو تنهاییم را،تو به چند میخری
تو شبانه گذری کن در خیالِ منه عاشق
خاطرات عشق مارا بکنی تو دوره ای
در بیابان قلبت تشنه لب من مانده ام
تو رسانا جرعه ای،از اب عشقت دلبرم
گفته بودم که رساند چنین باد صبا
من زِ دوری تو،در عذابی باطلم
جز من عاشق تو باز،همه را در دل نهی
تا به من تو میرسی، چشم پوشی میکنی
میشکست قلب من،هر بار این چنین کنی
از منه عاشق،منی جز تو نمانده دلبری
تو انقلابی ترین،حماسه ای در جان من
رخ دهد جنگی در این،دل شود میدان جنگ
این جنگ ناتمام،با حضورِ تو تمام میشود
حسرت دوری تو،قلب مرا اتش زند
|
|
نقدها و نظرات
|
بسیار متشکرم. شاگردیم ما هنوز🌹🌺 | |
|
بسیار متشکرم خواهر گرامی🌺🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبا و جالب بود