جمعه ۲۵ آبان
مالیخولیا شعری از ریحانه رنجبر
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ شماره ثبت ۹۲۳۶۰
بازدید : ۲۸۰ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب ریحانه رنجبر
|
حسم به خودم
به تو
به دوست داشتن نیمه کاره ات
و به تمام چیزهایی که روزی برایم زیباترین بودند
مالیخولیایی شده است.
انگار هم می خواهم باشی و هم نه
خسته ام می دانی؟ خسته
دیگر در اوج دلتنگی هم تاب انتظار کشیدنت را ندارم.
تو تمام حس های زیبای دنیا را از من گرفتی
و به من یک مالیخولیای خاکستری دادی،
می گذرانم هیاهوی روزها را به امید سکوت شب
تا باز دست به قلم شوم و برایت بنویسم.
برای تو که نمی دانم تا کی هستی؟
اصلا هستی ؟ یا من فقط تصورت می کنم.
وتو بی خبر از همه جا گاهی
فقط گاهی
با پیامی کوتاه
خبری از من می گیری...
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم جناب استکی گرامی | |
|
متشکرم جناب علامیان مانا باشید | |
|
سلام سپاسگزارم | |
|
بسیار متشکرم | |
|
سپاسگزارم خانم آهنگران عزیز | |
|
سپاس از اظهار نظر شما خانم شیخ محمدی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید