سبک : پاپ - راک
من و این همه احساسِ توو قلبم / من و این تو و این، خوابِ قشنگم
من و زُل زدنِ چشمای نازت / من و قلبی که شد مَست و خُمارت
من و دستای تو، گرمیه دستات / من و رویای تو نرمیه مووهات
من و این خونه و تاریکیه شب / من و برقِ نگات، روشنه هر شب
( 8 1 4 1 4 )
عشقِ من روز و شبم توُ شدی جوونم / میخوام امشبو من، واست بخونم
میخونم از عشقِ تو، احساسِ تو / میخونم که قلبِ من، شُد مالِ تو
همه ی زندگیمی عشقِ دلم / توُ شدی دلیلِ زنده بودنم
توُ شدی قشنگیه زندگی ام / گُلِ من قشنگیات مالِ خودم
جذّابو مغروره من، با نَمَکم / توُ بیا از عشوه هات کم کن یکم
نفسم بندِ نفس های توعه / عشقِ من، این خوشیا مالِ توعه
خنده هات مالِ خودم قشنگه من / قلبِ من، گووش به فرمانِ توعه
توُ شدی ماهِ من و خورشیدِ من / توُ شدی روشنیه خونه ی من
توُ شدی تمامِ این جهانه من / توُ شدی تمامِ ناتمامِ من
توُ شدی خدای من، توو آسمون / توُ شدی دعای من، روو دستامون
توُ شدی قافیه ی ترانه هام / توُ شدی ردیفه بی قراریام
#دادار_تکست
ترانه زیبایی است