جمعه ۲ آذر
غنچه شعری از سجاد بحری
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ شماره ثبت ۹۲۲۵۰
بازدید : ۱۲۳ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سجاد بحری
|
به تار زر موهای طلایی دلبر برسیدم
عطر موهای طلایی دلبر بشیندم
################
چشم او با دل ما،اشنایی میکند
حال مارا خود او،حال خوبی میکند
موی خرمایی او،دل ما برده است
مفت چنگش میکنم،آنی که دل برده است
گر چنین او سروریست،سر دهم در راه او
فی ندارد جان ما، در مسیر عشق او
موج موهای تو را،دریا ندارد این چنین
کم بدی کن با دلم،در کنارم تو بشین
از کوچه ها که رد شوی،همه محوت میشوند
هر که عاقل بوده است،همه دیوانه شوند
گر تو یار من شوی،دل به دریاها زنم
یاقوت عمانی را،من که پیشکشت کنم
غنچه ناز دلم،بشکفته در دل من
کس ندانست حال من،آری من دیوانه ام
کس ندانست حال من،جز تو که افسونگری
دل مارا با نگات،به کجا تو میبری
سر به زانوی غَمو،گل نثارت میکنم
تا بیایی تو شوی،محرم جان دلم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
سروده های زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید