جمعه ۲ آذر
ای عشق شعری از پریسا مصلح
از دفتر خط خطی های دل نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۳۳ شماره ثبت ۹۲۱۵۷
بازدید : ۴۰۶ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب پریسا مصلح
|
هوای شهر ما در غربتی دلگیر می بارد
بیاای عشق یک شب این هواراسربه راهش کن
کنار دفتر شطرنجی بی ادعای خود
تمام بارغم را می کِشی اما نگاهش کن
همیشه او پُرازکبر و غرور و کله شق بوده
ولی رسم رفاقت شانه هاراتکیه گاهش کن
توگرمای وجودعاشق ومعشوقه ها هستی
دوباره سردی حاکم بر آنها را تباهش کن
کجای؟ عشق میخوانم تورابا هرنفس اینجا
برای آخرین دفعه غزل را روسیاهش کن
پریسامصلح
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
سلام بزرگوار ممنونم از نگاه زیبای شما | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از همراهی شما | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از توجه و دقت شما پایدار باشید | |
|
سلام بزرگوار ممنونم از نگاه شما | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از توجه شما | |
|
سپاسگزارم بزرگوار | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم از توجه شما | |
|
سلام حدیث جان و نازنین سپاسگزارم از نگاه گرم شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.