جمعه ۲ آذر
دوربین شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ سپیدگاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۱۲ شماره ثبت ۹۲۱۲۲
بازدید : ۴۲۲ | نظرات : ۴۸
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
نزدیک
نزدیک است
چقدر نزدیک است آسمان
به لنزِ دوربینم
آنقدر که میگوید
گلبولهای سیاهم را
هم
میبیند
❀ ⁂ ❀ ⁂ ❀ ⁂ ❀
آرمان پرناک
|