وقتی بهارآمدودردشت ها بخُفت
شبنم نشست بررُخِ گُل ،غُنچه هاشکفت
گفتم که وقت آمدنت شد...نیامدی
وقتی که باددربغلِ کوچه ها وزید
گُلبرگِ زرد،رقص کنان درهواپرید
گفتم که وقت آمدنت شد...نیامدی
وقتی که عشق آمدودرجان ،خانه کرد
چون کفتری نشست به قلبم ،وَلانه کرد
گفتم که وقت آمدنت شد...نیامدی
بسیار زیبا و دلنشین بود