جمعه ۲ آذر
قرنطینه شعری از حسن نوروزنیا
از دفتر اجتماعی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۸:۵۳ شماره ثبت ۹۱۹۲۶
بازدید : ۳۹۵ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا
|
قرنطینه در خانه
بلای بزرگی چو طوفان رسیده
که شاید جهانی به پایان رسیده
شب وروزوماهها بسالی که آمد
نه خواب وسلامت به آبان ندیدم
که ویروس گرفته بحال و بخانه
به تب رفته اما که درمان ندیدم
نشستم نرفتم به جایی نبودم
خطرها واحساس حیران ندیدم
بدنبال کردار و سختی نبودم
نه ماهی نه خورشید تابان ندیدم
گمانی نبردم به سامان نرفتم
قرنطینه بودم که آسان ندیدم
نرفتم تئاتری به شوق وصفایی
نه گاهی کبابی سلطان ندیدم
به راهی نرفتم که مشکل بسازم
جوانی بحالی و خندان ندیدم
صبوری گرفتم که حالی نداشتم
بجایی چنین یاد دوران ندیدم
کرونا گرفتم به خانه نشستم
نه عشقی بباغ و نه بستان ندیدم
آبان۹۹
ح. نوروزنیا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و بجاست
امید که هر چه زودتر شر این بلای آسمانی از سر مردم کره زمین کم شود