جمعه ۲ آذر
هیچ شعری از علیرضا قهری
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۴:۳۲ شماره ثبت ۹۱۷۹۵
بازدید : ۳۰۶ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب علیرضا قهری
|
مدام تن گرفتارِ به گندابِ عَدم
مسلکِ کاغذ حیرانِ تلو های قلم
چامه گو لاجرم شوریدگی را متهم
حال چسان چامه سازم ز اوقاتِ بَدم
ملک من شعر و پیکرم فعل مبهم
زاج را الکن زیر قمیص خودم مردن
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب
خدمت استاد اخباری🙏🏻🌹 | |
|
خیلی ممنون از راهنمایی های شما
بله شما درست میگین بنده تجربه
زیادی ندارم ولی به امید خدا و با
کمک دوستانی مثل شما حتما سطح
نوشتاریم رو تغیر میدم و بیشتر
دقت و بیشتر تعریف میکنم
بسیار ممنون از شما🌹🙏🏻 | |
|
خیلی تشکر از شما دوست عزیز تر از جانم
همچنین شما قلمتان پر بار باد ❤️🌹 | |
|
خیلی سپاس گذارم از شما بابت انتقاد زیباتون
از راهنمای هاتون حتما استفاده میکنم
بسیار خرسندم که کنار شما شاگردی میکنم🙏🏻🌹 | |
|
ممنون از لطف شما استاد🌹🙏🏻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.