شنبه ۳ آذر
جوهرِ پدر شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۰۰ شماره ثبت ۹۱۷۴۷
بازدید : ۲۲۱ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
مادر روز به روز تراشیدهتر میشد
جوهر پدر داشت کم و کمتر میشد
کاش کاری از دستم میآمد
زندگی داشت سخت و سختتر میشد
هوای دلم سرد و سردتر میشد
ناامیدی قوی و قویتر میشد
کاش کاری از دستم میآمد
دامان شب مدام گستردهتر میشد
روزهامان کوتاه و کوتاهتر میشد
صبوری داشت کم و کمتر میشد
کاش کاری از دستمان میآمد
روزگار خوشیها پایانتر میشد
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی ارزشمند دلتان بیغم وجودتان در پناه حق تعالی سالم | |
|
درود استاد معینی گرانسنگ آنچه زیباییست از آن شما غمتان گریزان و دلتان شادمان | |
|
درودا جناب کریمیان بهتربن شادیها فرارویتان | |
|
درودا بانو قشقایی عزیز سپاس از حضور دلنشینتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود
موفقر باشید