جمعه ۲ آذر
اشتباهی با نتیجه زیبا شعری از محمدرضاشکوهی کلستانی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ۰۱:۴۵ شماره ثبت ۹۱۳۷۳
بازدید : ۵۰۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محمدرضاشکوهی کلستانی
آخرین اشعار ناب محمدرضاشکوهی کلستانی
|
بامداد است و دلم هوای تو را کرده
گذشته ها را فراموش و دلم یاد تو را کرده
یاد آن روز که به من نگاهی کردی
نگاه هارا فراموش و به من پشت کردی
قلبم را به قلب بی احساس تو سپردم
ولی تو قلب خود را به دلبر خود سپردی
واکنش بین قلب و مغز من اشتباهی زیبا و تکرار نشدنی بود
بی منت دوستت خواهم داشت
بی منت دوستم بدار
|
نقدها و نظرات
|
ممنون استاد متاسفانه هنوز به توانایی زیادی ندارم تلاش میکنم در اشعار بعدی بهتر و بهتر سروده شوند | |
|
بسيار متشكرم ازشما🌹 | |
|
تشکر از شما اقای انصاری عزیز | |
|
تشکر فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است
برای غزل شدن به قافیه و عروض نیاز دارد