شنبه ۳ آذر
جاذبه و سیب شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۰۱:۵۸ شماره ثبت ۹۱۳۴۶
بازدید : ۳۵۰ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
زیبا بود
به زیبایی
خلقت خداوند در بال شاپرکا
چشمانش آینه بود
به شفافیت
نگاه برهآهویی گریزپا
جانِمریمی بود
به خوشبویی
یاس و اطلسیا
انگار برای اثبات جاذبه و سیب به یاری نیوتن آمده بود
و چه خوب اثباتش کرد...
بودش انگیزهای شد
برای شکفتن بهارم ...
او جانی شد برای جانانم
عزیزکردهٔ دل بهارم...
"آفاق"
|
نقدها و نظرات
|
درودا متشکرن استاد عزیز باغ احساستان پرگل | |
|
درودا بانو حکیمی هرچه زیباییست از آن شما | |
|
درودا جناب ابراهیمیان روزگارتان زیبا و بر وفق مراد | |
|
درودا سپاسمندم از خضورتان جناب صادقی گلستان روزگار باشید | |
|
درود جناب استاد معینی بهترین شادیها فرارویتان سرافراز باشید | |
|
درودا جناب فتحی جاذبه در نگاه شماست سپاسمندم از حضور و دقت نظرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود
دستمریزاد